startmoje tekstymoje publikacjemoje przekładyobrazylekturydyplom |
Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie, 2001
Janusz Krupiński
Prace dyplomowa, część pisemna.
Elementy gromadzone w procesie pisania
0. Imię i nazwisko, wydział,
katedra/pracownia, promotor.
1. Temat pracy artystycznej/projektowej,
krótki opis zamierzeń – w szczególności pozwalający zrozumieć jej związek z
pracą teoretyczną.
2. Temat pracy teoretycznej, propozycje oraz
warianty ich sformułowań.
3. Lista kluczowych pojęć / świętych słów /
najważniejszych spraw (hasła).
3.1. Listy pojęć bliskoznacznych, pokrewnych
do powyższych.
3.2. Listy pojęć przeciwstawnych lub
dopełniających do powyższych.
4. Podstawowe założenia, hipotezy, tezy –
twierdzenia.
5. Dzieła sztuki lub twory natury, zjawiska
kulturowe inspirujące dyplomanta, stanowiące odniesienie dla jego prac.
Odnotowane w formie fotografii, reprodukcji czy odręcznych szkiców, wraz z jego,
dyplomanta, własnymi uwagami (także w postaci rysunków czy schematów
analitycznych itp), ukazującymi znaczenia, jakie z nimi wiąże dla swoje pracy
(wyjaśnienie: co w nich widzi, na co zwraca w nich uwagę, jaki ma do nich
stosunek, dlaczego).
Odnotowane dane na temat tych dzieł czy
tworów natury oraz źródła reprodukcji /ilustracji.
6. Inspirujące, stanowiące odniesienie dla
pracy artystycznej lub projektowej myśli – cytaty. Nie tylko zapisane, wraz z odnotowaniem ich źródeł, ale
także wraz z własnymi uwagami dyplomanta na temat znaczenia, jakie z nimi wiąże.
7. Źródła (książki, artykuły, albumy,
recenzje, wywiady), w tym także www z odnotowaniem adresu i daty.
8. Inwentaryzacja elementów pracy
artystycznej lub projektowej.
9. ... – myśl o tym, co jeszcze powyżej nie
zostało uwzględnione.
Uwaga: punkty 2-9 przekształcane w trakcie
pisania pracy. ■ |