Akademia Sztuk Pięknych w Krakow

Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie, 2001

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Janusz Krupiński

 

 

Prace dyplomowa, część pisemna.

Elementy gromadzone w procesie pisania

 

 

0. Imię i nazwisko, wydział, katedra/pracownia, promotor.

 

1. Temat pracy artystycznej/projektowej, krótki opis zamierzeń – w szczególności pozwalający zrozumieć jej związek z pracą teoretyczną.

 

2. Temat pracy teoretycznej, propozycje oraz warianty ich sformułowań.

 

3. Lista kluczowych pojęć / świętych słów / najważniejszych spraw (hasła).

3.1. Listy pojęć bliskoznacznych, pokrewnych do powyższych.

3.2. Listy pojęć przeciwstawnych lub dopełniających do powyższych.

 

4. Podstawowe założenia, hipotezy, tezy – twierdzenia.

 

5. Dzieła sztuki lub twory natury, zjawiska kulturowe inspirujące dyplomanta, stanowiące odniesienie dla jego prac. Odnotowane w formie fotografii, reprodukcji czy odręcznych szkiców, wraz z jego, dyplomanta, własnymi uwagami (także w postaci rysunków czy schematów analitycznych itp), ukazującymi znaczenia, jakie z nimi wiąże dla swoje pracy (wyjaśnienie: co w nich widzi, na co zwraca w nich uwagę, jaki ma do nich stosunek, dlaczego).

Odnotowane dane na temat tych dzieł czy tworów natury oraz źródła reprodukcji /ilustracji.

 

6. Inspirujące, stanowiące odniesienie dla pracy artystycznej lub projektowej myśli – cytaty. Nie tylko zapisane, wraz z odnotowaniem ich źródeł, ale także wraz z własnymi uwagami dyplomanta na temat znaczenia, jakie z nimi wiąże.

 

 

7. Źródła (książki, artykuły, albumy, recenzje, wywiady), w tym także www z odnotowaniem adresu i daty.

 

8. Inwentaryzacja elementów pracy artystycznej lub projektowej.

 

9. ... – myśl o tym, co jeszcze powyżej nie zostało uwzględnione.

 

 

Uwaga: punkty 2-9 przekształcane w trakcie pisania pracy. ■